tirsdag den 14. juni 2011

Det gik helt i fisk....

Her i Pinsen var jeg sammen med min familie på en dagstur til Fur, hvor vi i mange år har boet fast på campingpladsen i årene fra 1967 til ca. 1989 (de sidste af årene dog kun mine forældre). De er nu så langt oppe i årene, at de ikke sådan selv kan køre derover mere, så derfor denne tur i pinsen.
Der gik ikke længe, før jeg lagde mærke til ,at der rundt omkring på øen var sat fisk op, der så er udsmykket efter alle kunstens regler, tror nok de har stået siden 2008, men det var altså første gang jeg så dem. Der gik så sport i at finde så mange som muligt, tror nok vi kun missede 2.
Sætter lige 4 collager ind så i kan se hvad det var jeg blev så grebet af. En rigtig god ide som furboerne her havde fået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


SewHappyGeek
SewHappyGeek Mug Rug Button